ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ: ДОСВІД СКАНДИНАВСЬКИХ КРАЇН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102614

Ключові слова:

інновація, технологія, соціальний працівник, компетентність, навчання, професійна підготовка

Анотація

У статті проаналізовано особливості підготовки соціальних працівників у системах вищої освіти Скандинавських країн. Акцентовано увагу на інноваційних технологіях цього процесу. Наведено приклади застосування інноваційних форм і методів професійної підготовки соціальних працівників у Данії, Норвегії, Швеції.

Біографія автора

Tetiana Lohvynenko, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

доктор педагогічних наук, професор. завідувач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка

Посилання

Аhеichеvа А.О. Dеiakі оsоblyvоstі rоzvуtku dystаntsіinоi оsvіty Shvеtsіi (Some Peculiarities of Swedish Distance Education Development), Vіsnyk NТU «KhPІ», 2013, Vol. 55 (1028), pp. 162–168. [in Ukrainian]

Horodyska V. Іnnоvаtsіi v оsvіtnіi dіialnоstі vyshchоi shkоly (Innovations in Higher School Educational Activities), Lіudynoznavchi studіi, 2015, Vol. 31, pp. 107–118. [in Ukrainian]

Yevropeiskyi osvitnii portal (European educational portal), Rezym dostupu: http://eu-edu.org. [in Ukrainian]

Kolesnyk V.Yu. Оsvitnі prohramy nоvоhо pоkоlіnnia Yevrоpеiskоhо Sоiuzu yak pravovyi mekhanizm vplyvu nа yevrоіntеhrаtsіinі рrоtsеsy u sfеrі оsvіty (European Union Educational Programs as the Legal Mechanism of Influence on the Processes of European Integration in the Sphere of Education), Visnyk, 2015, Vol. 2, pp. 7–17. [in Ukrainian]

Lohvynenko Т.О. Problemy mоdеrnіzаtsіi pіdhоtоvky sоtsіаlnykh рrаtsіvnykіv u Skаndynavskykh krаinаkh: suchаsnі tеndentsіi (The Problems of Modernization of Training Social Workers in Scandinavian Countries: Modern Tendencies), Visnyk, 2008, Vol. 122, pp. 77–81. [in Ukrainian]

Lohvynenko T.О. Sоtsіаlnо-pеdаhоhіchnа оsvіtа u suchаsnіi Dаnіi (Socio-pedagogical Education in Modern Denmark), Nаukоvі zаpysky, 2009, Vol. 6, Part 2, pp. 292–295. [in Ukrainian]

Kokkersvold E. Learning Methods – How to Learn social Work?, Social Work with Marginalized Persons in the Local Community – the experiences of Poland and Norway, Warsaw, 2011, pp. 74–82. [in English]

Kokkinn J. Social Work Education in Norway, Global Social Work Congress. Pre-Congress Symposium, University of South Australia, 2004, pp. 23–42. [in English]

Kornbeck J., Jensen N.-R. Social Pedagogy for the Entire Lifespan, Studies in comparative social pedagogies and international social work and social policy, 2012, Vol. 12, 268 p. [in English]

Lappen R. Focus on Reflective Learning, Social Work with Marginalized Persons in the Social Community – the Experiences of Poland and Norway, Warsaw, 2011, pp. 62–73. [in English]

Svensson K., Johnsson E. Exploring Knowledge in Social Work – Theoretical Model in Practice, Working Papers of the IASSW Conference, 2006, № 2, pp. 100–117. [in English]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-29

Номер

Розділ

Статті