ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ: АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ТА ГУМАНІСТИЧНИЙ ПІДХІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24919/2313-2094.5/37.102637

Ключові слова:

фундаменталізація освіти, антропологічний та гуманістичний підхід, соціальний працівник, професійна освіта

Анотація

Статтю присвячено вивченню світоглядних основ фундаменталізації вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників з позиції освіти «вшир». Проаналізовані антропологічний та гуманістичний підходи, що сприяють більш ґрунтовному поясненню фундаменталізації освіти у вищому навчальному закладі. У межах цих підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства

Біографія автора

Liliya Rebukha, Тернопільський національний економічний університет

кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та соціальної роботи Тернопільський національний економічний університет

Посилання

Ashytok N. Kompetentnisnyi pidkhid yak metodolohiia profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv u vyshchii shkoli (Competence approach as a methodology of professional training in higher education), Liudynoznavchi studii. Seriia Pedahohika, 2016, Issue 3/35, pp. 4–10. [in Ukrainian]

Vasianovych H.P. Pedahohichna etyka: [navch. posibnyk] (Teaching Ethics : [teaching manual]), Kyiv: Akademvydav, 2011, 256 p. [in Ukrainian]

Dyman T.M. Suchasni uiavlennia pro pokhodzhennia liudyny (Modern conceptions of human origins), Ekolohiia liudyny: pidruchnyk, Kyiv: Academiia, 2009, pp. 59–62. [in Ukrainian]

Kremen V.H. (holov. red.), Entsyklopediia osvity (Education Encyclopedia), Kyiv: Yurinkom Inter, 2008, 1040 p. [in Ukrainian]

Yermolenko A.A. Humanistychnyi ta antropolohichnyi aspekty v suchasnii osviti ta yikh rol u formuvanni profesiinoi maisternosti maibutnikh pedahohiv (Humanistic and anthropological aspects of modern education and their role in forming the professional skills of future teachers), Pytannia suchasnoi nauky i osvity. Materialy somoi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii 11 – 13 lypnia 2011 roku, Chastyna 2, Kyiv, 2011, pp. 29–33. [in Ukrainian]

Ziaziun I.A. Pedahohika dobra: idealy i realii: [nauk.-metod. posibnyk] (Pedagogy of good: ideals and realities: [scient.-method. manual]), Kyiv: MAUP, 2000, 312 p. [in Ukrainian]

Larchenko I.V. Mnogourovnevaya fundamentalnaya metodicheskaya podgotovka uchitelya informatiki (Multilevel fundamental methodical training of the teacher of informatics), Monografiya, Moskva: MGPU, Jupiter-Inter, 2008, 329 p. [in Russian]

Rakhlevskaya L.K. Kontseptsiya sovremennoy antropologii (Concept of modern anthropology), Tomsk: TMTsDO, 2002, 182 p. [in Russian]

Rebukha L.Z. Fundamentalizatsiia ta profesionalizatsiia osvity yak osnovni skladovi navchannia spetsialista sotsialnoi sfery (Foundamentalization and professionalization of education as main components of training of specialist of social sphere), Zbirnyk naukovykh robit uchasnykiv mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (18 – 19 lystopada 2016 r., m. Odesa), Odessa: HO «Pivdenna fundatsiia pedahohiky», 2016, pp. 159–162. [in Ukrainian]

Seheda S.P. Antropolohiia (Anthropology), Kyiv: Lybid, 2009, 424 p. [in Ukrainian]

Sytnyk O.S. Kulturna antropolohiia: Pokhodzhennia liudyny i suspilstva: posibnyk dlia studentiv (Cultural Anthropology: The origin of man and society: A Handbook for Students), Lviv: Lvivska politekhnika, 2012, 180 p. [in Ukrainian]

Tabachkovskyi V. Antropolohichna refleksiia: deiaki pidsumky XX stolittia (Anthropological reflection: some results of XX century), HENESA: Filosofski studii, 2000, Kyiv: Henesa, 2000, 100 p. [in Ukrainian]

Tykhonov V.I. Humanizatsiia yak stratehiia profesiinoi osvity (Humanization as a strategy of professional education), Innovatsii v osviti, 2014, № 2, pp. 73–76. [in Ukrainian]

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-06-29

Номер

Розділ

Статті