DOI: https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.121459

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ТА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ АВСТРІЇ

Ольга Дєнічєва

Анотація


ДЄНІЧЄВА Ольга – кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов і новітніх технологій навчання, Житомирський державний університет імені Івана Франка, вул. Велика Бердичівська, 40, Житомир, 10000, Україна (olgadenicheva@rambler.ru)

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1655-8688

ResearcherID: http://www.researcherid.com/rid/D-5740-2018

DOI: https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.121459

Бібліографічний опис статті: Дєнічєва, О. (2018). Індивідуалізація та диференціація навчання у процесі розвитку особистості у навчальних закладах Австрії. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка», 6/38, 145–153. doi: 10.24919/2313-2094.6/38.121459.

Історія статті

Одержано: 20 вересня 2017

Прорецензовано: 23 листопада 2017

Подано до редакції: 15 лютого 2018

Доступ он-лайн: 5 квітня 2018

 

Анотація. У статті досліджується проблема індивідуалізації та диференціації навчання у навчальних закладах Австрії; показано вплив міграційних процесів на трансформацію змісту освіти; проаналізовано особливості впровадження індивідуалізації та диференціації навчання; визначено подальші перспективи розвитку процесів індивідуалізації і диференціації у вітчизняній системі освіти.


Ключові слова


індивідуалізація, диференціація, навчання, розвиток, навчальний заклад, Австрія

Повний текст:

PDF

Посилання


Cheng, Y.С. (2005). New Paradigm for Re-engineering Education Globalization, Localization and Individualization. Dordrecht: Springer [in English].

Dorninger, C., & Schrack, C. (2008). (Future) Learning – a strategy for individualisation in learning by e-learning and e-portfolios. Conference ICL (September 24–26, 2008). Villach: Springer US [in English].

Hagspiel, K., & Helling, K. (2007). National Report on the role of content in e-Learning. Austria. Verein für Neues Lehren und Lernen. Wien [in English].

Härtel, P., Culen, J.-C., & Eder, W. (Eds.). (2006). Zukunft der Bildung – Schule 2020 [Future of Education – School 2020]. Wien [in German].

Herber, H.-J. (1998). Das Unterrichtsmodell «Innere Differenzierung», Die Bedeutung von Analogiebildungs und Motivationsprozessen» Bildungsweg [The Teaching Model «Inner Differentiation», The Importance of Analogie Education and Motivation Processes «Education»] (pp. 59–71). Innsbruck: Studienverlag [in German].

Klemun, A., Lackner-Ibesich, E., & Rampetsreiter, V. (2008). Individualisierung und Differenzierung an Standorten der Kooperativen Mittelschülenin [Individualization and differentiation at locations of the cooperative Mittelschülenin]. Wien: Stadtschulrat für Wien [in German].

Makarovič, M., & Golob, T. (2013). Increasing fluidity of identifications in the context of individualisation: identification with the European Union. International Social Science Journal, 64, 291–303. doi: 10.1111/issj.12052 [in English].

Mäkinen, K. (2014). The individualization of class: a case of working life coaching. Sociological Review, 62, 821–842. doi: 10.1111/1467-954X.12209 [in English].

Olivier, С. (2005). Internet-fremdsprachen-didaktik an und für sprachenzentren Qualitatskriterien bzw. Modelle für den Einsatz des Internets im Lernprozess von Fremdsprachen [Internet foreign-language didactics on and for language centers Quality criteria and models for the use of the Internet in the learning process of foreign languages]. Salzburg [in German].

Posch, P. (2009). Individualisierung – Ansätze und Erfahrungen [Individualization – approaches and experiences]. Retrieved from http://ius.uniklu.ac.at/publikationen/wiss_beitraege/dateien/Posch_Individualisierung.pdf [in German].

Schrack, C., Schwarz, G., & Narosy, T. (2010). Individualisieren lernen Neues Lernen in heterogenen Lerngemeinschaften mit E-Learning [Learning to individualise New learning in heterogeneous learning communities with E-learning]. Wien [in German].

Unt, I.E. (1990). Individualizatsiya i differentsiatsiya obucheniya [Individualization and differentiation of training]. Moscow: Pedagogika [in Russian].

Yeremieieva, V.M. (2015). Indyvidualizatsiia yak perspektyvnyi sposib stvorennia tekhnolohichnykh system profesiino-pedahohichnoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Individualization as a promising way of creating technological systems for vocational and pedagogical training of the future teacher]. In O.A. Dubaseniuk (Ed.), Profesiina pedahohichna osvita: systemni doslidzhennia – Professional Teacher Education: System Research (pp. 210–230). Zhytomyr: Vyd. ZhDU im. I. Franka [in Ukrainian].

Zekl, C. (2006). Innere Differenzierung oder die Möglichkeit, Schüler/innen dort abzuholen, wo sie sind [Inner differentiation or the ability to pick students up where they are]. Wissenplus für Ihren UnterrichtKnowledgeplus for your lessons, 2, 1–8 [in German].


Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN 2313-2094 (print); e-ISSN 2413-2039