DOI: https://doi.org/10.24919/2413-2039.10/42.199854

PECULIARITIES OF THE TUTORING AND MENTORING REALIZATION AT HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS OF SWITZERLAND

Oksana Ivanytska

Анотація


ІВАНИЦЬКА Оксана асистент кафедри педагогіки та інноваційної освіти, Національний університет «Львівська політехніка», вул. С. Бандери, 12, Львів, 79013, Україна

E-mail address: kseniaivanytska@ukr.net

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5947-314X

To cite this article: Ivanytska, O. (2020). Peculiarities of the tutoring and mentoring realization at higher educational establishments of Switzerland. Human Studies. Series of Pedagogy, 10/42, 144‒152. doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.10/42.199854

 

 

Article history

Received: February 8, 2020

Received in revised form: March 2, 2020

Accepted: March 11, 2020

Available online: April 28, 2020

Journal homepage:

http://lssp.dspu.edu.ua/

p-ISSN 2313-2094

e-ISSN 2413-2039

© 2020 The Author. Human studies. Series of Pedagogy published by Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University & Open Journal Systems. This is an open access article under the CC BY-NC-SA 4.0 license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/).

 

Стаття надає нам інформацію про швейцарську вищу освіту, а також особливості функціонування тьюторства та менторства. Представлено порівняльний аналіз різних ЗВО. Дослідження містить детальну інформацію про допомогу студентів, вплив на їхній майбутній успіх та працевлаштування. Зазначається, що розвиток політики інтернаціоналізації, підвищення академічної мобільності, необхідність забезпечення якості вимагають швидкої реакції сектора вищої освіти для подолання викликів у вищій освіті. У статті також міститься інформація про інноваційний потенціал швейцарських університетів. Обговорюються етапи розвитку електронного навчання у Швейцарії, які пливають на надання послуг з вищої освіти. Згадується проект GARCIA “Гендерність в університеті та дослідженні: боротьба з кар’єрними нестабільностями та асиметріями”, де були побудовані ключові ідеї, а також узагальнена модель гендерних менторських програм за різними інституційними кейсами в шести європейських країнах (Італії, Словенії, Швейцарії, Бельгії, Ісландії та Нідерландах). У статті також представлені досвід Швейцарського університету Франкліна, Женевського університету, Університету Санкт-Галлена, Університету Лозанни, Невшательського Університету та Цюріхського університету.

У статті детально описано структуру системи функціонування тьюторів та менторів у Швейцарському університеті Франкліна, де студенти можуть розробляти власний академічний план роботи з академічним наставником, а також планувати кар’єрні перспективи. Зазначається, що в Центрі письма та навчання працюють різні типи тьюторів і менторів. Це – мовні тьютори, академічні ментори та тьютори для міжнародних студентів. Представлений приклад Швейцарського університету Франкліна відображає спектр студентського наставництва у ЗВО Швейцарії.


Ключові слова


тьюторство; менторство; заклади вищої освіти; інтернаціоналізація; студентоцентроване навчання

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Adam, H., Vincke, C., & Dubois-Shai, F. (2016). Gender-sensitive mentoring programme in academia: A design process. Garcia working papers, 13. University of Trento.

Bobrytska, V. (2014). Technolohiya formuvannya innovatsiynoho osvitnoho seredovyshcha u vyshchykh navchalnykh zakladakh Shveytsariyi: uroky dlya Ukrayiny [Technology of innovative educational environment formation at higher educational establishments of Switzerland: lessons for Ukraine]. Uzhhorodskyy Mizhnarodnyy naukovyy visnyk ‒ Uzhhorod International scientific bulletin, 2 (9), 7–17 [in Ukrainian].

Dushenok, M. (2015). System of higher education in Switzerland. Advanced Education, 4, 22–26.

Higher Education and Research in Switzerland. (2018). Retrieved from https://www.usi.ch/sites/default/files/storage/attachments/press-higher-education-and-research-switzerland-sefri.pdf.

Intelligent tutoring system applied to mathematics. (2019). University of St. Gallen. Retrieved from https://til.unisg.ch/e-maths-ch-intelligent-tutoring-system-applied-to-mathematics/

Kleiber, Ch., & Renold, U. (Eds.). (2006). Higher Education in Switzerland. Retrieved from https://www.swissuniversities.ch/fileadmin/swissuniversities/Dokumente/Kammern/Kammer_FH/Publikationen/higher_education-e.pdf.

Oggenfuss, Ch., & Wolter, St. (2018). Are they coming back? The mobility of university students in Switzerland after graduation (p. 28). IZA Institute of Labor Economics. Initiated by Deutsche Post Foundation.

Radchenko, T. (2016). Shveytsarskyy dosvid yakisnoyi vyshchoyi osvity v rezultati zastosuvannia IKT [Swiss experience of qualitative higher education as a result of the ICT use]. Visnyk Dniprovskoho universytetu imeni Alfreda Nobelya. Seriya “Pedahohika ta psykholohiya”Bulletin of Alfred Nobel University of Dnipro. Series “Pedagogy and Psychology”, 1 (11), 9–16 [in Ukrainian].

Sekret, I. (2009). Osoblyvosti elektronnoho navchannya u Shveytsariyi [Peculiarities of e-Learning in Switzerland]. Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrayiny «Kyyivskyy politekhnichnyy instytut imeni Ihorya Sikorskoho». Filosofiya. Psykholohiya. PedahohikaBulletin of National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”. Philosophy. Psychology. Pedagogics, 3 (27), pt. 2, 209–215 [in Ukrainian].

Small group teahing – Basic workshops for tutors in the Bachelor and Master programs. (2019). Retrieved from https://www.unige.ch/medecine/udrem/en/medical-education/appniveaui/

Tutors and Mentors. (2019). Franklin University Switzerland. Retrieved from https://www.fus.edu/services/accessibility-and-tutoring/tutoring/tutors-and-mentors.

Université de Neuchâtel. (2019). Retrieved from https://www.unine.ch/

University of St. Gallen. (2019). Retrieved from https://www.unisg.ch/

Weder, H. (2007). Quality assurance and the promotion of excellence in the Swiss university system. Retrieved from http://www.shanghairanking.com/wcu/wcu2/WCU-Weder.pdf.


Пристатейна бібліографія ГОСТ






ISSN 2313-2094 (print); e-ISSN 2413-2039