DOI: https://doi.org/10.24919/2313-2094.1/33.91943

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КАНАДІ (НУНАВУТ, ПІВНІЧНО-ЗАХІДНІ ТЕРИТОРІЇ, ЮКОН)

Юлія Шийка

Анотація


Здійснено порівняльний аналіз білінгвальної шкільної освіти на трьох територіях Канади – Нунавут, Юкон і Північно-західних територіях. Вивчено та проаналізовано наукову літературу, присвячену висвітленню проблеми надання білінгвальних освітніх послуг мовами корінного населення. Встановлено, що білінгвальна шкільна освіта сприяє розумінню багатокультурності, яка відображає культурну та расову різноманітність канадського суспільства, допомагає зберігати і підтримувати культурну спадщину.


Ключові слова


білінгвальна освіта; навчальна програма; державна мова; імерсія; корінні народи

Повний текст:

PDF

Посилання


Annual report [Електронний ресурс] // Government of Nunavut. – Режим доступу : http://www.gov.nu.ca/education/documents/annual-report-2009-10.

Barfield S. Review of the Seventh Year of the Partial Immersion Program at Key Elementary School, Arlington, Virginia, 1992 – 93 / S. Barfield, N. Rhodes // Center for Applied Linguistics. – 1993. – 51 p.

Curriculum & Learning Resources [Електронний ресурс] // Government of Nunavut. – Режим доступу : http://www.gov.nu.ca/education/information/curriculum-learning-resources-0.

French Language Programs [Електронний ресурс] // Government of Yukon. – Режим доступу : http://www.education.gov.yk.ca/kto12/french_programs.html.

Garcia O. Bilingual Education in the 21st Century: A Global Perspective / O. Garcia // John Wiley & Sons. – 2011. – 496 p.

Huang G. Self-Reported Biliteracy and Self-Esteem: A Study of Mexican American 8th Graders / G. Huang // Appalachia Educational Laboratory. – 1992. – 32 p.

Kindergarten to Grade 12 [Електронний ресурс] // Government of Yukon. – Режим доступу : http://www.education.gov.yk.ca/kto12/index.html.

Language Nests [Електронний ресурс] // Northwest Territories: Education, Culture and Employment. – Режим доступу : http://www.ece.gov.nt.ca/early-childhood-and-school-services/early-childhood/language-nests.

Population by knowledge of official language, by province and territory (2011 Census) [Електронний ресурс] // Statistics Canada. – Режим доступу : http://www.statcan.gc.ca/tables-tableaux/sum-som/l01/cst01/demo15-eng.htm.

Summary of Aajiiqatigiingniq: A Report on Language of Instruction. – Nunavut Department of Education, 2000. – 5 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Annual report [Електронний ресурс] // Government of Nunavut. – Режим доступу : http://www.gov.nu.ca/education/documents/annual-report-2009-10.

 

2. Barfield S. Review of the Seventh Year of the Partial Immersion Program at Key Elementary School, Arlington, Virginia, 1992 – 93 / S. Barfield, N. Rhodes // Center for Applied Linguistics. – 1993. – 51 p.

 

3. Curriculum & Learning Resources [Електронний ресурс] // Government of Nunavut. – Режим доступу : http://www.gov.nu.ca/education/information/curriculum-learning-resources-0.

 

4. French Language Programs [Електронний ресурс] // Government of Yukon. – Режим доступу : http://www.education.gov.yk.ca/kto12/french_programs.html. 

 

5. Garcia O. Bilingual Education in the 21st Century: A Global Perspective / O. Garcia // John Wiley & Sons. – 2011. – 496 p.

 

6. Huang G. Self-Reported Biliteracy and Self-Esteem: A Study of Mexican American 8th Graders / G. Huang // Appalachia Educational Laboratory. – 1992. – 32 p.

 

7. Kindergarten to Grade 12 [Електронний ресурс] // Government of Yukon. – Режим доступу : http://www.education.gov.yk.ca/kto12/index.html.

 

8. Language Nests [Електронний ресурс] // Northwest Territories: Education, Culture and Employment. – Режим доступу : http://www.ece.gov.nt.ca/early-childhood-and-school-services/early-childhood/language-nests.

 

9. Population by knowledge of official language, by province and territory (2011 Census) [Електронний ресурс] // Statistics Canada. – Режим доступу : http://www.statcan.gc.ca/tables-tableaux/sum-som/l01/cst01/demo15-eng.htm.

 

10. Summary of Aajiiqatigiingniq: A Report on Language of Instruction. – Nunavut Department of Education, 2000. – 5 p.





ISSN 2313-2094 (print); e-ISSN 2413-2039