DOI: https://doi.org/10.24919/2313-2094.3/35.93502

САМООЦІНКА СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА ЇХ КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ

Danuta Wosik-Kawala

Анотація


У статті висвітлено теоретично-емпіричні засади самооцінки й комунікативної активності старшокласників. Визначення рівня самооцінки і комунікативних навичок молоді є надзвичайно важливим, оскільки може визначити напрями виховної роботи школи. Висока самооцінка молоді визначає її активне ставлення до викликів, впливає на реалізацію поставлених цілей і пошук шляхів їх розв’язання. Для нормального функціонування суспільної людини важливою є її комунікативна діяльність. Представлено результати власного дослідження автора із означеної проблеми.


Ключові слова


самооцінка; глобальна самооцінка; часткова самооцінка; комунікативна активність; старшокласники

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Branden N. 6 filarów poczucia własnej wartości / N. Branden. – Łódź : Wydawnictwo Ravi, 1998. – 331 s.

Dzwonkowska I. Samoocena i jej pomiar. Polska adaptacja skali SES M. Rosenberg / I. Dzwonkowska, K. Lachowicz-Tabaczek, M. Łaguna. – Warszawa : Pracownia Testów Psychologicznych, 2008. – 78 s.

Kulas H. Samoocena młodzieży / H. Kulas. – Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1986. – 207 s.

Nęcki Z. Komunikowanie interpersonalne / Z. Nęcki. – Wrocław : Ossolineum, 1992. – 187 s.

Niebrzydowski L. O poznawaniu i ocenie samego siebie / L. Niebrzydowski. – Warszawa : Nasza Księgarnia, 1976. – 208 s.

Reber A.S. Dictionary of Psychology / A.S. Reber. – London : Penguin Books, 1985. – 848 s.

Reykowski J. Procesy emocjonalne, motywacja, osobowość / J. Reykowski. – Warszawa : PWN, 1992. – 200 s.

Słownik psychologiczny / red. W. Szewczuk. – Warszawa : Wydawnictwo Pedagogiczne, 1985. – 363 s.

Wosik-Kawala D. Korygowanie samooceny uczniów gimnazjum / D. Wosik-Kawala. – Lublin : UMCS, 2007. – 210 s.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Branden N. 6 filarów poczucia własnej wartości / N. Branden. – Łódź : Wydawnictwo Ravi, 1998. – 331 s.

2. Dzwonkowska I. Samoocena i jej pomiar. Polska adaptacja skali SES M. Rosenberg / I. Dzwonkowska, K. Lachowicz-Tabaczek, M. Łaguna. – Warszawa : Pracownia Testów Psychologicznych, 2008. – 78 s.

3. Kulas H. Samoocena młodzieży / H. Kulas. – Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1986. – 207 s.

4. Nęcki Z. Komunikowanie interpersonalne / Z. Nęcki. – Wrocław : Ossolineum, 1992. – 187 s.

5. Niebrzydowski L. O poznawaniu i ocenie samego siebie / L. Niebrzydowski. – Warszawa : Nasza Księgarnia, 1976. – 208 s.

6. Reber A.S. Dictionary of Psychology / A.S. Reber. – London : Penguin Books, 1985. – 848 s.

7. Reykowski J. Procesy emocjonalne, motywacja, osobowość / J. Reykowski. – Warszawa : PWN, 1992. – 200 s. 

8. Słownik psychologiczny / red. W. Szewczuk. – Warszawa : Wydawnictwo Pedagogiczne, 1985. – 363 s. 

9. Wosik-Kawala D. Korygowanie samooceny uczniów gimnazjum / D. Wosik-Kawala. – Lublin : UMCS, 2007. – 210 s.





ISSN 2313-2094 (print); e-ISSN 2413-2039