DOI: https://doi.org/10.24919/2313-2094.4/36.98637

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

Ігор Росквас

Анотація


У статті розглянуто умови та чинники, що повинні сприяти психологічно комфортному розвитку творчої індивідуальності майбутнього кваліфікованого робітника. Обґрунтовано необхідність залучення майбутніх кваліфікованих робітників до різноманітних форм організації навчання із використанням активних методів. Зосереджена увага на формуванні стійкої мотивації та готовності кожного студента до саморозвитку, самоактуалізації і самоуправління.


Ключові слова


творча індивідуальність; професіоналізм; кваліфікований робітник; професійна компетенція; психолого-педагогічні чинники

Повний текст:

PDF

Посилання


Butkevich V.V. Formirovanie lichnosti uchitelya v teorii i praktike pedagogicheskogo obrazovaniya (Formation of teacher identity in the theory and practice of pedagogical education), Moscow, 1994, 194 p. [in Russian]

Buzhyna I. Rozvytok pedahohichnoho tvorchoho potentsialu studentiv u protsesi rozv’iazannia nymy komunikatyvnykh zavdan (Development of pedagogical creativity of students in the process of solving their communication problems), Liudynoznavchi studii. Seriia «Pedahohika», Drohobych, 2016, №3/35, pp. 24. [in Ukrainian]

Vlasova O.I. Pedahohichna psykholohiia : navch. posib. (Pedagogical psychology: educational. Allowance), Kyiv, 2005, 400 p. [in Ukrainian]

Volkova N.P. Pedahohika : navch. posib. (Pedagogy training. Allowance), Kyiv, 2001, 576 pp. [in Ukrainian]

Hura O.I. Pedahohika vyshchoi shkoly: vstup do spetsialnosti (Pedagogy of higher education: introduction to the profession), Kyiv, 2005, 224 p. [in Ukrainian]

Dusavitskiy A.K. Razvitie lichnosti v uchebnoy deyatelnosti (Development of personality in educational activity), Moscow, 1996, 323 p. [in Russian]

Zevina L.V. Obrazovatelnye tekhnologii i tekhnologicheskaya kultura uchitelya (Educational technology and technological culture of a teacher), Shkolnye tekhnologii, 2002, № 2, pp. 16 – 19. [in Russian]

Leonteva T.V. Vvedenie v pedagogicheskuyu deyatelnost : ucheb. posobie (Introduction in pedagogical activity (textbook)), Moscow, 2000, 208 p. [in Russian]

Markova A.K. Psikhologiya professionalizma (Psychology of professionalism), Moscow, 1996, 325 p. [in Russian]

Morgun V.F. Ispolzovanie mnogomernoy kontseptsii razvitiya lichnosti v didakticheskikh tselyakh (Use of the multidimensional concept of development of personality in the didactic purposes), Metodicheskie rekomendatsii po sostavleniyu poznavatelnykh zadaniy dlya formirovaniya obshcheuchebnykh ucheniy shkolnikov, Poltava, 1984, pp. 3 – 10. [in Russian]

Mizherikov V.A. Vvedenie v pedagogicheskuyu deyatelnost : ucheb. posobie dlya stud. ped. ucheb. zavedeniy (Introduction in pedagogical activity : teaching. the student manual. teaching. training. Institutions), Moscow, 2002, 268 p. [in Russian]

Obshchaya psikhologiya (General psychology), Moscow, 2004, 523 p. [in Russian]

Peskun S.P. Formuvannia tvorchosti starshoklasnykiv u protsesi vyvchennia kursu «Biolohiia 10 – 12», Systema «Dydaktoservis» (Development of creativity of senior pupils in the process of studying the course «Biology 10 – 12, Diductors» ), Poltava, 2005, 170 p. [in Ukrainian]

Smyrnova L.V. Formuvannia komunikatyvno-dydaktychnoi kompetentsii maibutnoho vchytelia v pedahohichnomu vuzi (Formation of communicative-didactic competence of future teachers in pedagogical high school ), IYaSh, 1998, № 6, pp. 90 – 93. [in Ukrainian]


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Буткевич В.В. Формирование личности учителя в теории и практике педагогического образования / В.В. Буткевич. – М. : Высшая школа, 1994. – 194 с.


Бужина І. Розвиток педагогічного творчого потенціалу студентів у процесі розв’язання ними комунікативних завдань / І. Бужина // Людинознавчі студії : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Педагогіка». – Дрогобич, 2016. – № 3/35. – С. 24.


Власова О.І. Педагогічна психологія : навч. посібник / О.І. Власова. – К. : Либідь, 2005. – 400 с.


Волкова Н.П. Педагогіка : навч. посібник / Н.П. Волкова. – К. : Академія, 2001. – 576 с.


Гура О.І. Педагогіка вищої школи: вступ до спеціальності : навч. посібник / О.І. Гура. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 224 с.


Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности / А.К. Дусавицкий. – М. : Домпедагогики, 1996. – 323 с.


Зевина Л.В. Образовательные технологии и технологическая культура учителя / Л.В. Зевина // Школьные технологи. − 2002. – № 2. – С. 16 – 19.


Леонтьева Т.В. Введение в педагогическую деятельность : учеб. пособ. / Т.В. Леонтьева, А.С. Роботов, И.Г. Шапошникова. – М. : Академия, 2000. – 208 с.


Маркова А.К. Психология профессионализма / А.К. Маркова. – М. : Просвещение, 1996. – 325 с.


Моргун В.Ф. Использование многомерной концепции развития личности в дидактических целях / Л.И. Гоженко, В.Ф. Моргун // Методические рекомендации по составлению познавательных заданий для формирования общеучебных учений школьников. – Полтава, 1984. – С. 3 – 10.


Мижериков В.А. Введение в педагогическую деятельность : учеб. пособ. [для студ. пед. учеб. заведений] / В.А. Мижериков. – М. : Пед. об-во России, 2002. – 268 с.


Общая психология. – М. : «Ваклер», «Рефл-бук», 2004. – 523 с.


Пескун С.П. Формування творчості старшокласників у процесі вивчення курсу «Біологія 10 – 12», Система «Дидактосервіс» / С.П. Пескун. – Полтава : АСМІ, 2005. – 170 с.


Смирнова Л.В. Формування комунікативно-дидактичної компетенції майбутнього вчителя в педагогічному вузі / Л.В. Cмирнова // ІЯШ. – 1998. – № 6. – С. 90 – 93.





ISSN 2313-2094 (print); e-ISSN 2413-2039